رونق تولید ملی | شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۸

حفظ سلامتی - نمایش محتوای تولیدات ویژه

 

 

حفظ سلامتی

Loading the player...

دانلود

یك روش روزانه پیدا كنید كه بدنتان را حركت دهید. چنانچه حق انتخاب داشته باشید بجای آسانسور و پله برقی از پله بالا بروید. با پیاده روی دنبال كردن بچه ها و توپ بازی با دوستانتان تحرك خود را حفظ كنید. هر چیز كه اندام شما را به تحرك وادار كند نه تنها یك اسباب بدنسازی است، بلكه یك وسیله مقابله با استرس محسوب می شود. به حركت در زمانهای كوتاه فكر كنید. نیازی به یك ساعت ژیمناستیك یا ورزشهای دیگر نیست. فقط مهم این است كه بیشتر حركت كنید.
● سعی كنید با دید مثبت به مسائل نگاه كنید
یك ارتباط واقعی و دقیق میان سلامت زیستن و نگریستن به زندگی با خوشبینی وجود دارد. شما نمی توانید ناراحت باشید، در حالیكه می خندید و یا كار می كنید.
نگاه مثبت به كار، زندگی، خانواده، دوستان و نزدیكان باعث می شود تا زندگی شاد و آرامی داشته باشید. همین امر به سلامت شما كمك كند.